همزمان با نهمین همایش روابط عمومیهای برتر استان، هفت روابط عمومی تجلیل شدند.
احسان فروزنده مدیر روابط عمومی و امور بینالملل استانداری ۲۲ خردادماه در این آیین، اظهار کرد: جایگاه و نقش روابط عمومی در برهههای زمانی مختلف بسیار حائز اهمیت بوده که در سال ۹۸، به واسطه اتفاقاتی همچون تحریمهای خصمانه و فشارهایی که آمریکا علیه ایران اعمال کرده همت و تلاش مدیران روابط عمومی را میطلبد که با امیدآفرینی و نقش آفرینی ویژه نقشههایی را که دشمنان برای ملت ایران کشیدند خنثی کنند.
وی با اشاره به عنوان همایش روابط عمومیها تحت عنوان نقشآفرینی، روابط عمومی و رونق تولید، افزود: یکی از ملزومات رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی فرهنگسازی است و یک خلا اساسی که در این زمینه وجود دارد، بحث فرهنگسازی است، بایستی برندسازی مطلوب از کالاهای داخلی مورد توجه همگان قرار گیرد که نقش روابط عمومیها در این عرصه بسیار مهم و حائز اهمیت است.
فروزنده در خصوص برگزاری انتخابات امسال، تصریح کرد: بایستی روابط عمومیها در انتخابات امید آفرینی و ارائه خدمات مطلوب نظام و دولت برای مردم تبیین کنند که با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی چه دستاوردهای بی نظیری برای مردم ایجاد شده است و از این طریق مردم را با مشارکت بالا به سمت انتخابات پرشور راهنمایی و هدایت کنند، دشمنان وقتی مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات مشاهده کنند، متوجه میشوند تمامی فشارهای حداکثری که علیه ایران اعمال کردند بیهوده بوده است.
وی تاکید کرد: آمریکا علی رغم اینکه حدود چهار درصد از جمعیت جهان را داراست ولی ۹۰ درصد رسانههای جهان را در اختیار دارد که ۹۰ درصد رسانهها، در اختیار شش شرکت آمریکایی قرار دارند.
فروزنده تصریح کرد: روابط عمومی در سال ۹۸ با روابط عمومی در سنوات گذشته بسیار متفاوت است به دلیل اینکه روابط عمومی ها فضاهای ناشناختهای در پیش دارند و لازم است به دلیل فناوریهای ارتباطاتی و اطلاعاتی در این زمینه توانمند شوند.
وی تاکید کرد: روابط باید در قامت یک مشاور رسانهای حاضر شوند و در حوزههای مختلف از جمله علوم روانشناختی، علوم روانشناسی و سواد رسانهای ارتقا یابند، بنابراین لازم است مدیران در سال جاری بیش از پیش نسبت به روابط عمومیها با انگیزهتر و فعالتر عمل کنند و از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری توان خود را در ارتقای آگاهی بخشی روابط عمومیها به کار ببندند.
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل استانداری گفت: سال گذشته بعد از چند سال جلسه شورای روابط عمومیها تشکیل شد برنامهریزیهای مطلوبی در این شورا صورت گرفت و تقویم آموزشی در راستای ارتقای سواد رسانهای مدیران روابط عمومی تدوین شد.
وی بیان کرد: انتظار میرود روابطعمومیها به طور شایسته به امر اطلاع رسانی بپردازند
فروزنده اضافه کرد: یک بسته رسانهای برلی مدیران در نظر گرفته شده با حضور اساتید برجسته در حوزه روابط عمومی این دوره برگزارخواهد شد تا نقش و جایگاه روابط عمومی و دستاوردهایی که میتوانند برای یک سازمان به ارمغان آورند تبیین شود.
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل استانداری خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل مستندات ارسال و هیئت داوران آثار ارسالی را به مدت یک ماه در قسمتهای مختلف بررسی کردند که برای نخستین بار علاوه بر مستندات، نظرات خانه مطبوعات اخذ شد و نامهای به مدیران نسبت به تعامل روابط عمومی با کارکنان در سازمان نمرهای ارسال شد و ارزیابیها در این قالب صورت گرفت، این ارزیابیها به واسطه تقویت نقاط قوت و برطرف شدن نقاط ضعف انجام شد.
به گزارش ایسنا، سید علی درخشان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، تقی تاجی مدیر روابط عمومی شرکت گاز، مریم اسدی مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد، سعادت محمدی روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پریسا کنارنگ روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت، ثریا جلالی روابط عمومی اداره کل بهزیستی و حسن بیژنی روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق به عنوان هفت روابط عمومی برتر استان با اهدای لوح و تندیس تجلیل شدند.
همچنین هفت نفر از روابط عمومیها، شامل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تامین اجتماعی، مدیریت درمان، شهرداری فارسان، آتشنشانی شایسته تقدیر، شهرداری بروجن، اداره کل پایانهها و حمل و نقل جادهای، فرماندار بروجن و روابط عمومی بیمه سلامت دستگاه شایسته تقدیر و روابط عمومی استانداری، روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرکرد، روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و روابط عمومی امور زندانها با اهدای لوح به عنوان روابط عمومیهای ساعی تجلیل شدند.
منبع : ایسنا
یک دیدگاه ارسال کنید